Totaal aantal pageviews

Powered By Blogger

zondag 12 september 2010

Ik geef zo vaak mogelijk mijn Glimlach weg! ..... En jij?

Lieve lezers,

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat ik in de ban en/of de Flow van de Glimlach ben. Dit is geen toeval, net zoals het geen toeval is dat jij op deze blog bij dit artikel terecht bent gekomen.

Het is mijn droom om samen met ontelbare andere mensen een Glimlach-Gordel ronde de Aarde te vormen. De enige manier om daarin te slagen is door mijn eigen Glimlach zo vaak mogelijk weg te schenken. Indien iedereen dit op zijn of haar beurt ook zo vaak mogelijk doet dat bekomen we niet enkel die Glimlach-Gordel ronde de Aarde maar... dan gaat die Aarde er voor iedereen ook 'anders' uitzien want... Glimlachende mensen beïnvloeden niet enkel zichzelf en andere mensen maar tegelijk ook de Natuur.

We leven immers in een Wereld waarin alles en iedereen, zichtbaar of onzichtbaar, met elkaar verbonden is. Aan de Glimlach is een trillingsfrequentie verbonden net zoals er aan alles wat je je maar kunt bedenken een trillingsfrequentie verbonden is. Alles en iedereen heeft zijn/haar eigen specifieke frequentie en/of golflengte. Vandaar ook de uitdrukking 'op elkaars golflengte zitten' of de spreekwoordelijke klik. Van zodra er meer mensen gaan Glimlachen gaan dus ook meer mensen op dezelfde golflengte afgestemd zijn en gaat het dus ook tussen meer mensen klikken.

Geloof me of niet maar hierdoor gaan ook dieren dermate anders frequenteren waardoor ze vredelievender en/of begrijpender worden tegenover zowel de mens als andere dieren. Geloof me alweer of niet maar hierdoor gaan we ook het trillingspatroon en/of de frequentie van alles wat we nu als slecht en/of verontreinigd benoemen en/of ervaren, dermate beïnvloeden waardoor we ze als het ware automatisch als goed zullen ervaren en/of benoemen.

Alles zal automatisch én duidelijk waarneembaar in balans zijn met elkaar, dus ook de Natuur zal automatisch als evenwichtig ervaren worden.

Hoe dit alles kan?

Omdat de Glimlach ons in staat stelt om beide hersenhelften tegelijkertijd én optimaal te benutten. Dit houdt 'automatisch' een Win-Win-Effect in beweging. Een effect dat zich onmiddellijk in een Win-Win-Gedachte omzet en zich daardoor ook zal manifesteren in Win-Win woorden en dito daden.

het klinkt misschien te gek of net te eenvoudig en toch... ik focus me nu reeds meer dan een jaar (zo goed als non-stop) op de impact van de Glimlach en de Win-Win-Gedachte-Kracht en het resultaat in mijn nabije omgeving is overtuigend genoeg om er te blijven in geloven.

Je hoeft zelfs niet te begrijpen hoe één en ander nu in elkaar zit. Je kan gewoon de daad bij de Glimlach voegen en/of de Glimlach bij de daad voegen en het resultaat zal ook bij jou niet lang op zich laten wachten. In de Universiteit van 'Het Leven' wordt elke gedachte onmiddellijk geregistreerd als vraag naar meer van het soort energie die deze gedachte voeding geeft. Vermits de Glimlach garant staat voor de Win-Win-Gedachte weten jullie nu wat er te doen staat om ALTIJD te winnen ;-)

Een Glimlach kost niets en je krijgt er ooooh zoveel voor terug. Wie steunt me bij mijn Glimlach-actie?

Ik ga mezelf niet moe maken aan het promoten op zich. Ik heb Vertrouwen in het feit dat mensen mij wel 'automatisch' zullen vinden van zodra ik nog meer kan blijven Glimlachen dan ik nu reeds doe.

Wat je ook denkt, wat je ook zegt of doet... denk, zeg en doe het met... juist ja

DE GLIMLACH op je Snoet!!!

Liefs en zoals steeds Big Big Smile van me

Gerda Maria Hendrickx
Glimlach-f-Luisteraar



Heb ik jou ooit bedankt voor jouw Glimlach?
Zo neen, dan doe ik het Nu!
Zo Ja, dan doe ik het Nogmaals!

G. Maria .X  -  2009



Geen opmerkingen:

Een reactie posten