Totaal aantal pageviews

Powered By Blogger

woensdag 26 juni 2013

Onbetaalbare, Onbeschrijfbare, Overweldigende Ervaringen

Lieve lezers,

Ik zal vast niet de enige zijn die reeds meermaals beloond werd met Onbeschrijfbare, Onbetaalbare en in eerste instantie vaak Overweldigende Ervaringen.

Ik heb het in deze context over welgekomen ervaringen waar je, nog lang nadat ze als levensechte ervaring zijn vervaagd, over na mijmert. Ervaringen waar je onvermijdelijk naar terug tracht vanwege het al even onvermijdelijke bevrijdende en gelukzalige gevoel dat er aan verbonden is.

Omdat woorden aangaande deze Alles doordringende, welgekomen ervaringen vaak (altijd?)  te kort schieten wens ik mezelf op zo'n momenten het vermogen om deze zalig bevrijdende en intens deugddoende ervaringen rechtstreeks te kunnen overbrengen naar het ervaringsveld van anderen.
Ik zit dan Glimlachend te mijmeren hoe zo'n rechtstreekse ervaringsoverdracht dan wel tot stand zou kunnen komen.
Terwijl ik me dat proces visualiseer en terwijl ik dat wonderlijke proces op één of andere manier probeer om te zetten in bevattelijke mensentaal duiken er steeds de volgende vragen op:

Misschien breng ik mijn wonderlijke ervaringen onbewust ook wel integraal over bij andere bewustzijnswezens, al dan niet in de vorm van een mens?
Misschien beseffen we niet voor de volle 100% tot welke wonderlijke overdrachten of tot welke gesofisticeerde transformatieprocessen wij als mens wel in staat zijn?
Misschien moet/mag ik wel als een naïef kind blijven Geloven in het effectief realiseren van het zogenaamde onmogelijke?
Misschien stopt iedereen in mijn leefwereld (energetisch speelveld) met zoeken, piekeren of lijden van zodra ik stop met twijfelen aan het effectief activeren van deze wonderlijke capaciteiten in mezelf?
Misschien denk ik nu voor velen vele bruggen te ver?
Misschien ben ik voor velen nu een te grote dromer?
of 
Misschien net niet?

Wie zal het zeggen?
Wellicht niemand, want voor de wonderlijke Onbetaalbare, Onbeschrijfbare, Overweldigende Ervaringen die ik tot mijn grote Vreugde steeds vaker opdoe zijn wellicht niet toevallig Onvoldoende woorden te vinden om ze exact te beschrijven.
Misschien 'moet' élk van ons bepaalde fenomenen wel meermaals ervaren vooraleer die zonder gebruik van verbale woorden kan begrijpen waarover de ander het heeft?

Wat ik wel kan zeggen is dat ik Geloof in een Allesomvattende eenheid waarbinnen ogenschijnlijk afgescheiden deeltjes toch non-stop, interactief communicerend verbonden zijn met elkaar.
Daarom durf ik er gemakshalve van uit te gaan dat élk van ons beloond zal worden met eenzelfde soort welgekomen, Allesomvattend Bevrijdende en daardoor Onbetaalbare, Onbeschrijflijke, Overweldigende Ervaringen die ik écht Iedereen toewens.

Immers...
de ware aard van mijn wens is mijn automatische opdracht tot exacte overdracht van datgene wat ik wens.
Daar Geloof ik in!
Blijven Geloven in hetgeen ik Glimlachend mijmerend Geloof is dus dé opdracht die ik mezelf meegeef voor de rest van mijn bewustzijn op deze Aarde of elders.

Blijven Geloven in de integrale overdracht van Onbetaalbare, Onbeschrijfbare, Overweldigende Ervaringen is de keuze die we allemaal kunnen maken.

In afwachting van de gevolgen, van mijn keuze om dit te geloven, wil ik élk van jullie Bedanken voor jullie bewuste en onbewuste bijdragen aan/in mijn wonderlijke belevingen.

Mogen ook jullie mooiste wensen en dromen op de meest Welgekomen Wonderbaarlijke Wijze tot leven komen.
Het is élk van jullie, vanuit mijn huidige staat van Liefdevol & Vreugdevol zijn, Gegund!

Liefs, Succes en Mega Big Smile van me

Gerda Maria




SMILE POWER WE BELIEVE IN!


...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten