Totaal aantal pageviews

Powered By Blogger

donderdag 6 juni 2013

Het feilloze transformatiebeleid binnen het Perfect Ko(s)misch Plan

Lieve lezers,

Voor mij bestaat er geen twijfel meer over dat de aard en/of het karakteristieke van onze bewuste en onbewuste intenties een feilloze invloed/impact heeft op de aard, de codering en/of het karakter van onze hormonen.
En zoals ik het ervaar zijn hormonen in staat om onze ware intenties (= de som van bewuste en onbewuste intenties) zowel te transformeren naar hetgeen wij als realiteit ervaren als naar hetgeen wij als onwerkelijk, fictie of fantasie ervaren.

Ik ervaar steeds duidelijker dat de aard van mijn ware intenties doorslaggevend is voor het soort ervaringen die ik opdoe en/of voor het soort leefwereld waarin ik mij bewust ben. 
Heb ik bewust of onbewust minder fraaie gedachten over iets of iemand dan mag ik er op rekenen dat ik binnen de kortste keren met lastige mensen, ongewenste ervaringen of situaties te maken krijg.
Van zodra ik me echter bewust, consequent en bij herhaling Liefdevol ga focussen op eender welk facet van de schepping dan verandert zowel mijn gevoelsmatige ervaring als mijn als levensecht ervaren omgeving in een welgekomen waarnemingsveld dat ik dan als mijn realiteit of mijn werkelijkheid ervaar of omschrijf.

En nog steeds ben ik er vanuit herhaalde ervaring van overtuigd dat het optrekken van de mondhoeken via Glimlachen, gekke bekken trekken, kauwen, geeuwen enz. een directe impact heeft op ons vermogen om Liefdevolle en/of constructieve intenties te uiten naar élk facet van de schepping. En dit ongeacht de wijze waarop eender welk facet zich aan mij manifesteert.

Enkel de intentie om oprecht Liefdevolle intenties te willen uiten maakt reeds een verschil voor de wijze waarop hormonen (=  transformatie-receptoren = intelligente energievorm met feilloos registratievermogen en dito reflectief transformatievermogen) onze intenties en gedachten transformeren naar een 5-zintuiglijk waarneembare leefwereld die wij onze realiteit noemen.

En vermits élk van ons anders reageert op hetgeen die met de 5 zintuigen waarneemt is het ook normaal dat élk van ons andere signalen uitstuurt naar de transformerende hormonen die een onmiddellijk effect hebben in het volledige plasmaveld waarbinnen wij onlosmakend met elkaar verbonden zijn.
Niemand ervaart eenzelfde situatie dus als identiek want er zullen in eender welke situatie op zijn minst subtiele verschillen waargenomen worden en daardoor geven we automatisch (bewust en onbewust) andere en/of afwijkende impulsen aan het non-stop transformerend hormonensysteem.

We hebben echter de keuze (al dan niet een vrije keuze) om onze wijze van reageren aan te passen. We kunnen kiezen om er van uit te gaan dat er één en ander (zo niet heel veel) fout loopt en dan krijgen we keer op keer bevestiging van dat gegeven omdat wij nu eenmaal die zogenaamde fouten blijven activeren via het transformerende karakter van de hormonen die we activeren.

Of we kunnen ervoor kiezen om te geloven in de Universele Perfectie en in de waarneembaarheid daarvan.We kunnen ervoor kiezen om te Vertrouwen in het transformerend vermogen van onze hormonen die via onze overtuigingen, onze intenties, onze gedachten en/of ons Geloof worden geactiveerd.


Of simpelweg gezegd:
Datgene wat je gelooft wordt bewaarheid via het transformerend karakter van de hormonen die feilloos inspelen op hetgeen je gelooft.

En neen, je kan hormonen niet om de tuin leiden omdat ze over een soort intelligentie beschikken die ons rationele verstand verre te boven gaan. Hormonen registreren élke intentie, hoe onbewust die ook geuit wordt. En dát is nu net de reden waarom velen niet kunnen geloven in de feilloze transformatie van onze eigen gedachten en intenties omdat we ons heel vaak onvoldoende bewust zijn van hetgeen we écht denken over een bepaald iets of iemand.

Immers...
gewoon kijken naar bizarre beelden brengt automatisch een opinie met zich mee en indien we niet geloven in het bestaan van een Universele Perfectie dan gaan we onvermijdelijk partij kiezen of oordelen.

De meest eenvoudige en tegelijk efficiënte manier om oordelen, veroordelen en de daaruit voortspruitende ongewenste transformaties te vermijden is veel lachen of op een andere wijze de mondhoeken optrekken en tegelijk ook héél bewust Liefdevolle intenties uitsturen naar élk facet van de schepping.

Op een gegeven moment (na een x-aantal bewuste constructieve mentale trainingen) wordt Glimlachen & Gelukkig zijn een automatisme of gewoonte en pas dan gaan we als mens in staat zijn om massaal samen te werken aan de meest wonderlijke projecten.

Geloof me, wij zijn tot oneindig veel meer in staat dan wij nu voor mogelijk houden. Enkel ons Vertrouwen en/of ons Geloof hierin wordt onvoldoende geactiveerd omdat we zo weinig Glimlachen of  Lachen en Genieten van wat is zoals het is.

Durf dus onbezorgd te Genieten van eender wie of wat en Vertrouw er op dat de hormonen die je dan activeert voor het soort welgekomen transformaties zorgen die jou een 'Welgekomen Wonderlijke Werkelijkheid' doen ervaren die jouw stoutste verwachtingen overtreft ;-)

Gewoon Doen!
Glimlachen & Genieten!
Levensgenieten als nooit voorheen omdat je weet dat je dan hormonen activeert die het onmogelijke helpen waarmaken.
Glimlachen & spontaan jouw herwonnen LevensVreugde verspreiden!
Élke dag opnieuw en opnieuw en opnieuw!
In Volle Vertrouwen, no matter what!

Liefs, Succes en Mega Big Smile van me

Gerda Maria Hendrickx



SMILE POWER WE BELIEVE IN!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten