Totaal aantal pageviews

Powered By Blogger

woensdag 24 juni 2015

Wederzijds Respect geeft een beter gevoel (3) - Met de toestemming van God!

Lieve lezers,


Enkele jaren geleden schreef ik spontaan de blauw gedrukte tekst, ik word er nog steeds Blij van als ik me deze woorden herinner alsook wanneer ik ze lees of herlees ;-)


Met de toestemming van God...

drijf ik regelmatig de spot
met mezelf en alle anderen
die het wereldbeeld willen veranderen...

Met de toestemming van God!


Deze tekst wilde ik graag met jullie delen en ik hoop dat het ook jullie inspireert om jezelf, de anderen en alles wat is zoals het is wat meer te relativeren waardoor er zowel fysiek, als non-fysiek ruimte vrij komt om ongeremd van de Totaliteit van het Leven te Genieten!

Voor Nu & Straks héél véél Liefs, Liefde & Levensvreugde gewenst!

Met een mega Big Smile van me

Gerda Maria

xxx xxx xxx


SMILE-POWER WE BELIEVE IN!


...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten